Олешинська громада
припинила діяльність, увійшла до складу Хмельницької громади

Розпорядження голови сільської ради від 13 лютого 2018 року № 18-р с. Олешин про тимчасово призупинення навчально–виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах Олешинської сільської ради з 14.02.2018 року

Розпорядження голови сільської ради від 13 лютого  2018 року № 18-р с. Олешин про тимчасово призупинення навчально–виховного процесу  у загальноосвітніх навчальних закладах  Олешинської сільської ради з 14.02.2018 року.

У зв’язку з підвищенням порогу захворюваності на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції, з метою запобігання поширенню захворюваності серед дітей шкільного віку відповідно до пп.19,20 п.4 ст.42, ч.8.ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги Протокол №2 позачергового засідання комісії ТЕБ на НС Хмельницької райдержадміністрації від 13.02.2018 року:

1. З 14.02.2018р. призупинити навчально-виховний процес у загальноосвітніх навчальних закладах на території Олешинської сільської ради до прийняття розпорядження сільського голови про відновлення навчально-виховного процесу.

2. Директорам шкіл:

2.1. Забезпечити інформування батьків учнів 1-11-х класів про тимчасове   призупинення навчально – виховного  процесу в загальноосвітніх навчальних закладах на території Олешинської сільської ради.

2.2. Забезпечити проведення профілактичних бесід з учнями щодо правил поведінки, збереження життя і здоров’я  під час вимушеного призупинення навчальних занять.

2.3. Обмежити проведення масових заходів за участю учнів.

2.4. Організувати роботу педагогічних працівників у період з 14.02.2018р.  для покращення їх методичного рівня до прийняття розпорядження сільського голови про відновлення навчально-виховного процесу.

2.5. Організувати виконання навчальних планів і програм за рахунок ущільнення матеріалу та резервних годин.

2.6. Забезпечити в період призупинити навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах  дотримання санітарно-гігієнічних умов (провітрювання, вологе прибирання з використанням спеціальних засобів тощо).

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника Сільського голови з  питань діяльності виконавчих органів  Гуцалюка Ю.Л.

Сільський  голова  В.С. Осядлий



« повернутися до списку новин